Contractul cu Epamedia a fost semnat în 2007, cu mult înainte ca Ion Ceban să intre în funcția de primar general al Chișinăului, iar acest document nu poartă semnătura acestuia. Cel puțin asta spune primarul general Ion Ceban în cadrul emisiunii Politica de la TV8. Conform contractului, Epamedia administrează 300 de stații.
„Acest contract prevede că această companie are dreptul să plaseze reclame la aceste 300 de stații, alți agenți economici nu au un astfel de drept. Nu vorbim despre niciun lobby în această situație. În plus față de aceste opriri, mai dorim să le oferim 400 acestor companii„ jignite ”, care acum demontaseră panouri publicitare uriașe de 2-3 etaje neautorizate care aglomerau străzile principale, sensurile giratorii și intersecțiile capitalei”, a spus Ceban.
Acesta a menționat că aceleași „agenți de publicitate” au încercat să influențeze cumva consilierii în propriile lor interese.
„Regulamentul privind publicitatea în Chișinău au fost discutate pentru o perioadă record – un an. La solicitarea acestor companii, în așteptarea adoptării reglementărilor în consiliul municipal, am prelungit timpul pentru publicitate. Dar astăzi regulamentul nu a fost încă aprobat și încă nu există reguli pentru plasarea publicității. Prin urmare, nu este nevoie să arate din deget către primar – primarul a făcut tot ce depindea de el”, a subliniat acesta.
Amintim, mai devreme, primarul capitalei a spus că până la aprobarea noului Regulament privind publicitatea, autorizațiile pentru amplasarea panourilor publicitare nu este prelungită.