Modernizarea acestor întreprinderi și eficientizarea funcționării este prioritatea noastră în programul de administrare a municipiului.
În Chişinău sunt 5 întreprinderi municipale pentru servicii locative şi 23 de întreprinderi municipale de gestionare a fondului locativ, 21 dintre acestea sunt în procedură de faliment, iar una – în insolvabilitate.
E o dovadă cît de eficienți au fost foștii primari. În timp ce unii oponenți, foști primari, se laudă cu reușite cifrele arată că sunt, de fapt, eșecurile lor.
Activitatea eficientă a întreprinderilor municipale responsabile de fondul locativ înseamnă: curți moderne, drumuri de cartier reparate, blocuri întreținute, scări reparate și iluminate, gunoiul colectat și evacuat la timp şi multe alte activități care aduc calitatea vieții în Chișinău la nivelul standardelor actuale.
Întreprinderile municipale responsabile de fondul locativ vor fi modernizate şi dotate corespunzător. Anual întreprinderilor municipale responsabile de gestionarea blocurilor locative le vor fi alocate circa 200 milioane lei, bani publici, dar şi fonduri atrase prin proiecte de la partenrii de dezvoltare.
Vom urmări ca fiecare leu cheltuit de primărie să ridice calitatea vieții în Chișinău.