După 1 an de mandat, Ion Ceban declară că orașul este mult mai curat: Se vede Catedrala când vii de la Rîșcani, lucru ce era imposibil din cauza panourilor publicitare

ion_ceban_panouri

Peste 1200 de dispozitive publicitare au fost evacuate timp de un an de pe străzile orașului. Asta se arată în raportul de activitate a lui Ion Ceban, prezentat azi. Edilul spune că orașul este mult mai curat, asta după ce au fost evacuate panourile publicitare și gheretele.

„A fost elaborat Regulamentul privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate în municipiul Chişinău. Noul Regulament prevede strict locul şi frecvența amplasării publicităţii în oraş şi dimensiunile panourilor de publicitate. Obiectivul documentului este de a reduce la maximum suprafaţa de publicitate în oraş, astfel, încât această activitate să nu aibă impact negativ asupra imaginii oraşului, dar şi asupra securităţii circulaţiei rutiere”, a punctat acesta.

Astfel, 800 de gherete și pavilioane au fost evacuate, peste 1000 de panouri au fost demontate.

„Au fost achiziționate 10 autospeciale moderne pentru colectarea și evacuarea deșeurilor menajere; – Achiziționarea unităților de tehnică și utilaje, destinate dotării autospecialelor, antrenate la lucrările de salubrizare și deszăpezire mecanizată a capitalei – 7 mln. lei; – Procurarea a 50 de motocositoare; – Au fost înlocuite containerele de la platourile de acumulare a deșeurilor menajere cu containere europene în număr de 600 unități; – Amenajarea platformelor ecologice pentru colectarea deșeurilor menajere – 60%; – Amplasarea platformelor module de colectare separată a deșeurilor menajere solide în curțile blocurilor; – Modernizarea parcului de autospeciale pentru transportarea deșeurilor”, se mai arată în raport.

Logo_MAN_CEBAN