Toate mesajele despre problemele din Chișinău, provenite de la rezidenți și publicate pe rețelele de socializare, trebuie afișate pe site-ul eu.chisinau.md și rezolvate. Despre acest lucru a vorbit primarul general Ion Ceban în cadrul ședinței Primăriei Chișinău din această dimineață.
El a menționat că acest lucru este necesar în primul rând pentru centralizarea informațiilor despre locul în care ar trebui să acționeze primăria.
„Chiar dacă uneori există întârzieri în executarea anumitor lucrări, ordinea pe acest segment ne va ajuta să facem tot ce este necesar cât mai repede posibil și să fim în contact direct cu Chișinăul. Și ar trebui să fie doar muncă, nu „dezabonare”. Dacă unele lucrări nu pot fi realizate rapid, cetățenii ar trebui să știe când vor fi finalizate” a subliniat primarul capitalei.
Ion Ceban și-a arătat conștientizarea activității site-ului eu.chisinau.md, spunând că au fost primite 91 de cereri pentru aceasta în ultima săptămână și le-a spus pretorilor că ar trebui să fie la fel de bine informați, să păstreze legătura cu rezidenții din Chișinău și lucrează la rezolvarea problemelor lor.
„Voi organiza un experiment: voi publica personal problema pe site într-un loc din Chișinău și voi aștepta un răspuns. Să vedem cum funcționează pretorii și administrațiile”, a spus primarul general.
Sistemul electronic eu.chisinau.md a fost lansat în aprilie 2020.