„Ne dorim ca Platforma EU.CHISINAU.md să asigure un flux continuu de date despre problemele existente din oraș”, cel puțin asta spune primarul general Ion Ceban, care afirmă că Platforma EU.CHISINAU.md este un instrument de comunicare dintre Primărie și cetățeni, prin intermediul căreia oamenii pot raporta problemele din oraș iar serviciile municipale se autosesizează și intervin în scopul soluționării acestora.
„În prezent, oamenii raportează pe mai multe rețele de socializare, solicitările sunt dispersate peste tot, ceea ce ne împiedică să ducem o evidență strictă a acestora, ne este foarte complicat să le adunăm și să le monitorizăm. Pentru a asigura un sistem de monitorizare mai eficient vin cu un apel către toți locuitorii capitalei să transmită sesizările pe site-ul eu.chisinau.md. Pe această cale, rugăm foarte mult preturile de sector, regiile municipale să direcționeze oamenii pe această platformă.
Numărul de probleme din oraș este mare, doar în decurs de 10 zile sunt raportate în jur de 200 de probleme, în toate cele 5 sectoare, de toate categoriile, începând cu drumuri, comerț neautorizat, iluminare și finisând cu asigurarea curățeniei în orașul Chișinău”, a precizat acesta.
Edilul afirmă că în pofida faptului că avem pe unele sesizări întârzieri, unele se află în proces de lucru, altele sunt în așteptare pentru a fi preluate de Preturile de sector și subdiviziunile municipale, cetățenii trebuie să înțeleagă că toate problemele lor sunt înregistrate pe Platforma EU.CHISINAU.md și se va interveni în măsura posibilităților.
„Țin să menționez că, de la lansarea Platformei până în prezent au fost înregistrate în total un număr de 7564 de sesizări, dintre care 4281 au fost soluționate. Iar săptămâna trecută, pe mai multe adrese din capitală au fost efectuate lucrări de reparație și reabilitare a sistemului de iluminat în curțile de bloc. Vom monitoriza și interveni în continuare”, a punctat acesta.