Platforma eu.chisinau.md este folosită din plin de locuitorii capitalei, care raportează problemele din Chișinău. Astfel, până pe 15 iunie, au fost înregistrate 1800 de cereri.
Potrivit primarului general, majoritate sesizărilor au fost soluționate, iar unele sunt abia la fază de inițiere.
„Știu că în capitală sunt foarte multe probleme, care necesită rezolvate. Credeți-mă, facem tot posibilul pentru a ajunge la fiecare solicitare a dumneavoastră. Pentru a nu vă deplasa fizic la preturi sau primărie, municipalitatea a lansat Platforma eu.chisinau.md, unde fiecare poate să spună cu ce probleme se întâlnește și care ar putea fi rezolvate. Da, cunoaștem, sunt unele probleme tehnice, dar echipa de dezvoltare le remediază. De asemenea, versiunea mobilă tot este în elaborare în fază finală”, a punctat edilul.
Dintre
raportările făcute de către locuitorii capitalei, 506 se află în lucru
fiind în gestiunea Preturilor de sector, 232 respinse și 14 amânate iar
62 de sesizări au statut nou intrate, fiind raportate pe parcursul
weekend-ului. Din numărul total, 1184 de probleme au fost soluționate.
„Eu
vă mulțumesc mult pentru încredere și suportul oferit. În continuare
încercăm să dezvoltăm capitala, iar vocea cetățeanului să se facă
auzită. Nu e ușor, dar nimeni nu a spus că va fi”, a declarat Ceban
într-o postare pe pagina sa de Facebook.
În prezent platformă este funcțională și are activate în total 9 module: Comerț neautorizat; Construcții neautorizate/locuințe: Drumuri, gropi și semne rutiere; Energie electrică/termică/gaz; Iluminare și semafoare; Maidanezi; Parcuri, scuaruri și spații verzi; Salubrizare și întreținere cimitire”.